دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 29 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۲:۴۷:۳۴

نروژ در توسعه بندری و لجستیکی با ایران همکاری می‌کند

باشگاه خبری فراساحل: معاون وزارت تجارت، صنعت و صیادی نروژ که به‌منظور بررسی آخرین وضع همکاری‌های دوجانبه به تهران سفرکرده،‌ در دیدار با معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بندرها،‌ از آمادگی این کشور برای توسعه روابط و همکاری‌های بندری و دریایی با ایران خبر داد.
به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از سازمان بندرها و دریانوردی، در این نشست جلیل اسلامی، معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بندرها و دریانوردی، ضمن برشمردن قابلیت‌ها،‌ توانمندی‌ها و امکانات بندرها ایران،‌ آمادگی  تهران را برای توسعه روابط در بخش‌های بندری،‌ دریایی و لجستیکی با نروژ تشریح کرد. دیلک ایهان، معاون وزیر تجارت،‌ صنعت و صیادی نروژ نیز در این دیدار ضمن ابراز خشنودی از حضور در ایران، آمادگی کشور خود را برای حضور فعال در مباحث دریایی و حمل‌ونقل ایران اعلام کرد. در ادامه این جلسه طرفین درباره موضوع‌هایی همچون سیاست‌گذاری و قوانین و مقررات برای صنایع دریایی،‌ شامل ایمنی دریایی،‌ کشتیرانی سبز،‌ پایداری اقیانوس‌ها،‌ خدمات فراساحلی دریایی،‌ کشتی‌های خودکار،‌ امنیت و زیرساخت‌های سوخت‌رسانی به کشتی‌ها،‌ ترغیب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش دریایی ٢ کشور بحث و تبادل‌نظر کردند. بر اساس این گزارش و با توجه به تأکید طرفین بر توسعه روابط و اشتراک‌های موجود در بخش بندری و دریایی و به‌منظور پیگیری‌های بعدی،‌ بیانیه مشترکی تهیه و روسای هیئت‌های ٢ کشور امضا کردند.



  کد خبر : 2499
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :